Am redeschis blogul

Dupa  o pauza de multi ani, declar acest blog redeschis. Am sters aproape toate postarile vechi caci nu mai corespund cu subiectele pe care vreau sa le abordez.N-am o agenda anume dar voi incerca sa scriu despre lucruri care intereseaza persoanele care nu s-au nascut ieri sau alartaieri. Majoritatea blogarilor/blogaritelor sunt tineri si subiectele lor abordeaza ceea ce ii intereseaza pe ei, dar nu neaparat pe generatia mea (baby-boomeri). Eu ma apropiu de 60 de ani, traiesc vara indiana a vietii mele, iar lucrurile pe care le vor scrie sunt trecute prin prisma vietii traite de mine. Incerc sa scriu numai despre intamplari reale si din acest motiv voi schimba numele celor care apar in istorisile mele.

Imi cer scuze pentru lipsa diacriticelor; laptopul din meu Bucuresti (un Dell Inspiron 1300 antic dar perfect functional) nu vorbeste si scrie decat in limba engleza. La varsta lui nu pot sa-l fortez sa scrie corect romaneste  🙂 .

Si un ultim lucru, Gogu*, WordPress sau mai stiu eu cine o sa introduca ocazional reclame pe blogul meu meu. N-au nici o legatura cu mine, nu sunt recomandari sau produse pe care le folosesc si nici nu raspund pentru ele.

*: Gogu e pronuntarea romaneasca a lui Google 🙂 .

About Stelucia

Sunt o Doamnă. Asta spune tot.
This entry was posted in Puncte de vedere. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

